Administratie kantoor Haarlem

Administratie kantoor Haarlem is een professioneel, deskundig en ambitieus administratiekantoor, gericht op de ZZP’er. Krijgt u onverwachte hoge facturen van uw boekhouder of accountant en wilt u gewoon een eerlijke vaste jaarprijs afspreken? Bel ons voor een second-opinion. Prijs vanaf 80 euro exclusief BTW per maand.

Ervaring 

Administratie kantoor Haarlem heeft al 25 jaar ervaring als ZZP-boekhouder, administratie voor de ZZP’er en het verzorgen van aangiften zoals omzetbelasting en Inkomstenbelasting.

 

Video Thumbnail

 

Vrije keuze

Bij ons geldt: afspraak is afspraak en krijgt u ook als ZZP’er van te voren te weten hoeveel uw boekhouding zal kosten.

Als u geen tijd of zin hebt om uw eigen administratie te voeren, dan kunt u dit geheel aan ons uitbesteden. U kunt ons alle bonnen en facturen per post toesturen, we kunnen de (bank)bestanden digitaal inlezen of we halen de boekhouding op.

 

BTW aangifte door administratie kantoor Haarlem

Voor veel klanten dienen we de aangiften BTW in. Afhankelijk van uw werkzaamheden en betaalgedrag in het verleden bent u verplicht per maand of per kwartaal aangifte omzetbelasting te doen. Normaliter leveren al onze klanten elk kwartaal hun boekhouding aan. Zodat wij en zij altijd up-to-date zijn en we in geval van aankoop huis, auto, aanvraag lening, aanvraag lease snel kunnen schakelen met de bank of hypotheekverstrekker.

In ons pakket zit standaard een balans-en-winst-en verliesrekening. Dit beslaat twee pdf’s. Veelal is dit voldoende voor de bank. Vragen zij toch om een jaarrekening dan kunnen wij die voor u opstellen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden. Die bedragen voor vaste klanten 320 euro exclusief BTW.

Voor het aanvragen van een krediet of het doen van een grote investering is vaak een begroting of prognose nodig. Wij weten precies aan welke eisen een goede begroting moet voldoen en kunnen u goed helpen bij het opstellen van een realistische en haalbare prognose.

Daarnaast zijn wij zeven dagen per week bereikbaar en mag u ook na 17.00 bellen en nemen wij dan ook de telefoon op.

Doel administratie kantoor Haarlem

Wij zorgen ervoor dat uw administratie voldoet aan alle eisen die door de belastingdienst zijn opgelegd. Ons doel is om u zo weinig mogelijk belasting te laten betalen met in acht neming van de wettelijke regels.

 

PrijzenContactReferenties

 

 Als administratie kantoor Haarlem

  • Verwerken wij de administratie van de ZZP’er
  • Zijn we zeven dagen per week twaalf uur per dag bereikbaar (ook na 17.00 uur en in het weekend) .
  • En geven wij u de keus om per uur, per maand en of per jaar te betalen.
  • sturen wij geen onverwachte facturen.
  • Zijn wij ook uw vertegenwoordiger voor de Belastingdienst
  • En kunnen wij uitstel voor het indienen van uw aangifte Inkomstenbelasting in te dienen

 

administratie kantoor Haarlem

 

Administratie kantoor Haarlem biedt service:

Wij begeleiden de startende ZZP’er met extra (gratis) begeleiding, omdat een goede start zowel voor de ZZP’er als voor ons van grote waarde is.

Als u voor uzelf wilt starten hoe pakt u dit administratief aan?  Welke rechtsvorm kiest u? De eenmanszaak of de BV. U kunt tal van bedrijfsverzekeringen afsluiten, maar welke zijn in het beginstadium het meest relevant? Wij helpen u op weg.

 

Meest gestelde vragen aan ZZP-Boekhouder

 

Wij helpen bij u bij KvK

Als ZZP’er gaat u naar de Kamer van Koophandel en hier vraagt u ook een BTW-nummer aan. Hoe schrijft u zich daar in. Als timmerman of als schilder? En wat zijn de voor-en nadelen van zo’n inschrijving. Meldt de KvK u ook direct aan bij de Belastingdienst? En wat doet u met die twee blauwe brieven met een gebruikersnaam en wachtwoord.

Bij al deze stappen kunnen wij u kosteloos helpen.

Bankkoppeling

U kunt uw administratie op vier manieren bij ons aanleveren. U kunt uw facturen en de pdf van uw bank elk kwartaal mailen. U kunt een ordner langs brengen met daarin alle bescheiden. U mailt ons elk kwartaal een MT-940 bestand en wij lezen daarmee uw bankmutaties in. Of wij kunnen – in onderling overleg-  werken met een bankkoppeling. Als u bankiert bij de ING, ABN Amro, Rabobank, Bunq of Knab dan is er de kans om dagelijks bankmutaties geautomatiseerd in uw financiële administratie in te lezen.

 

Meer informatie ZZP

  • Neem contact op voor meer informatie.
  • Wij kunnen u ook bij al deze stappen van dienst zijn.
  • Telefoon: 06 1393 6399
  • en mail [email protected]

 

Administratie kantoor Haarlem

Pin It on Pinterest