Administratie kantoor Haarlem

Administratie kantoor Haarlem is een professioneel, deskundig en ambitieus administratiekantoor, gericht op de ZZP’er. Krijgt u onverwachte hoge facturen van uw boekhouder of accountant en wilt u gewoon een eerlijke vaste jaarprijs afspreken? Lees dan snel verder.

Ervaring administratie kantoor Haarlem

Administratie kantoor Haarlem  heeft al 18 jaar ervaring als ZZP-boekhouder, administratie voor de ZZP’er en het verzorgen van aangiften zoals omzetbelasting en Inkomstenbelasting.

 

Video Thumbnail

 

Vrije keuze bij ZZP-administratie kantoor-haarlem

Bij ZZP-administratie kantoor Haarlem geldt: afspraak is afspraak en krijgt u ook als ZZP’er van te voren te weten hoeveel uw boekhouding zal kosten. U kunt zelf ook kiezen om per maand of per jaar te betalen. Daarnaast zijn wij zeven dagen per week bereikbaar en mag u ook na 17.00 bellen en nemen wij dan ook de telefoon op.

Doel administratie kantoor-Haarlem

ZZP-Administratie kantoor Haarlem zorgt ervoor dat uw administratie voldoet aan alle eisen die door de belastingdienst zijn opgelegd. Ons doel is om u zo weinig mogelijk belasting te laten betalen met in acht neming van de wettelijke regels.

 

PrijzenContactReferenties

 

 Als administratie kantoor Haarlem

  • Verwerken wij de administratie van de ZZP’er
  • Zijn we zeven dagen per week twaalf uur per dag bereikbaar (ook na 17.00 uur en in het weekend) .
  • En geven wij u de keus om per uur, per maand en of per jaar te betalen.
  • sturen wij geen onverwachte facturen.
  • Zijn wij ook uw vertegenwoordiger voor de Belastingdienst
  • En kunnen wij uitstel voor het indienen van uw aangifte Inkomstenbelasting in te dienen

Video Thumbnail

 

 

Administratie kantoor-Haarlem biedt service:

ZZP-administratie kantoor Haarlem begeleidt de startende ZZP’er met extra (gratis) begeleiding, omdat een goede start zowel voor de ZZP’er als voor ons van grote waarde is.

Als u voor uzelf wilt starten hoe pakt u dit administratief aan? ZZP-administratie kantoor Haarlem helpt u op weg.

 

Meest gestelde vragen aan ZZP-Boekhouder

 

ZZP-administratie kantoor Haarlem helpt bij u bij KvK

Als ZZP’er gaat u naar de Kamer van Koophandel en hier vraagt u ook een BTW-nummer aan. Ook is het belangrijk  een VAR-verklaring bij de Belastingdienst aan te vragen.

Bij al deze stappen kunnen wij u kosteloos helpen.

Meer informatie ZZP-administratie kantoor Haarlem

  • Neem contact op met ZZP-administratie kantoor Haarlem voor meer informatie.
  • Wij kunnen u ook bij al deze stappen van dienst zijn.
  • Telefoon: 06 1393 6399
  • en mail [email protected]

 

administratie kantoor Haarlem

Pin It on Pinterest