Administratiekantoor Haarlem

Administratiekantoor Haarlem verzorgt uw boekhouding voor een vaste prijs. Die bedraagt 960 euro excl. btw per jaar. Bent u al zzp’ er en heeft u een dure boekhouder die onverwachte facturen verstuurt? Of heeft u een te dure accountant?  Stuur ons een mailtje en maak een gratis eerste afspraak. Of bel, 06-13936399.

  • Wij zijn specialist voor de ZZP’ er, werken met professionele software.
  • Hebben 20 jaar ervaring als zzp-boekhouder.
  • We bieden de ZZP’ er een eerlijke prijs van 80 euro excl. BTW t/m 960 euro excl. BTW per jaar.
  • Per jaar betaalt u  960 euro excl BTW voor uw complete boekhouding.
  • Wij halen en brengen vier keer per jaar uw zzp-administratie.
  • Regelen uw aangifte omzetbelasting.
  • Via uw digid verzorgen uw aangifte Inkomstenbelasting,
  • Vragen uitstel aan voor de aangifte Inkomstenbelasting en regelen evt. een betalingsregeling als u niet meteen kunt betalen.
  • Maken uw jaarcijfers -lees balans- en winst- en verliesrekening- op.
  • Geven tips over rijden in zakelijke auto
  • Zijn dagelijks bereikbaar voor uw vragen, we zijn open tot 22.00 uur en ook op zaterdag en zondag.
  • Bent u goed in scannen en mailen dan u gratis uw boekhouding mailen. Zie filmpje.

 

Administratiekantoor Haarlem

 

Digitaal administratiekantoor in Haarlem

Wij zijn al jaren een vertrouwd gezicht en gaan met onze tijd mee. Alle door ons gemaakte overzichten worden digitaal gearchiveerd, deze pdf’s krijgt u en kunt u ten allen tijde opvragen. U dient wél zelf uw zzp-administratie en bonnen en facturen zeven jaar te bewaren.

Een aantal kernwaarden zijn voor ons belangrijk

  • afspraak is afspraak.
  • service,
  • laagdrempelig,
  • kwaliteit bieden,
  • flexibiliteit om afspraken te maken,
  • goede bereikbaarheid.
  • vast contactpersoon/aanspreekpunt.

Video ThumbnailAdministratiekantoor Haarlem Administratiekantoor Haarlem verzorgt uw boekhouding voor een vaste prijs. Die bedraagt 960 euro excl. btw per jaar. Bent u al zzp' er en heeft u een dure boekhouder die onverwachte facturen verstuurt? Of heeft u een te dure accountant?  Stuur ons een mailtje en maak een

 

Het begint echter altijd bij een goede aanlevering van u, als klant. Hieronder een aantal tips.

  • Werk met een aparte bankrekening voor uw zakelijke betalingen cq. ontvangsten.
  • Bekijk of u alles in een ordner of via de mail –zie video– wilt aanleveren.
  • Wilt u alles in een ordner doen. Stop voor achter bankafschriften, verkoopfacturen -op nummervolgorde- en inkoopfacturen een apart tabblad.
  • Betaal zo min mogelijk contant, liefst alles pinnen.
  • Betaal uw privé-uitgaven (sportschool, weekendje weg staatsloterij, privéhuur) van een andere bankrekening.

Online boekhouden

In het jaarpakket zit ook Online Boekhouden. Veel ZZP’ ers scannen en mailen tegenwoordig hun bonnen, bankafschriften kunt u ook als PDF downloaden. Verzamel alles in mappen en mail het door naar uw boekhouder.

  • is gratis.
  • is makkelijk, alleen scannen en mailen van pdf bank, verkoopfacturen en inkoopbonnen.
  • Boekhouder Haarlem regelt alles verder.
  • U heeft alleen een scanner/gsm/tablet nodig en een internetverbinding.
  • de ZZP’er bespaart op onderhoudskosten.
  • De ZZP’er bespaart kostbare tijd.

Administratiekantoor Haarlem

Accountant

Administratiekantoor Haarlem is geen accountant, wij werken wel samen met een accountant. De ZZP’ er kan in principe volstaan met een boekhouder. De grotere bedrijven doen vaker een beroep op een accountant. Wij brengen u in contact met onze accountant die tegen normale tarieven werkt. En die u van te voren een vaste prijs biedt. U wordt dan klant bij onze accountant.

Bent u klant en heeft u een specifieke vraag dan kan ons accountantskantoor ook adviseren. Het is een extra service die u vertrouwen biedt dat wij meer zijn dan alleen boekhouder. Wij denken met u mee, anticiperen en zijn pro-actief.

Een jaarrekening is niet verplicht. Wij kunnen deze wel opstellen. Die geeft inzicht in de financiële situatie uit het afgelopen jaar. U krijgt van ons aan het einde van het boekjaar ene balans- en winst-verliesrekening. Daar betaalt u niets extra’s voor. Wilt u perse een jaarrekening, dan maken wij die, maar dat kost extra.

Op de jaarrekening is de balans te vinden. Hierop staan uw bezittingen (inventaris, vorderingen en liquide middelen) en schulden (te betalen omzetbelasting, lening, eigen vermogen en crediteuren). Naast de balans stellen we tevens de winst- en verliesrekening samen. Daarop staat welke omzet uw bedrijf heeft gedraaid en welke kosten (exclusief btw) er zijn gemaakt. In principe staat al deze info ook in uw aangifte Inkomstenbelasting. Hetzij minder uitgebreid.

Waarom accountant inschakelen

  • Wij doen voorbereidende werk tegen een lager uurtarief.
  • De accountant controleert.
  • Wij leveren aan bij het accountantskantoor en pas vanaf dan betaalt u het hogere tarief.
  • Voordeel, u bespaart geld.
  • Wij kijken samen naar de mens achter de ondernemer.
  • Bij ons bent u geen nummer.
  • hebben open communicatie.
  • komen onze afspraken na.
  • wij zijn ook na 18.00 uur bereikbaar en op zaterdag en zondag.
  • U kunt gratis online de facturen aanleveren.
  • De boekhouder en accountant hebben vele jaren ervaring, maar werken beide zelfstandig.
  • U krijgt een vast aanspreekpunt, vaste boekhouder en/of accountant, geen stagiair.
  • Bent u klant bij ons dan betaalt u een vaste scherpe prijs, onze accountant biedt u ook een vaste prijs vooraf.

 

Prijzen Contact Referenties

Accountant verklaring

Wanneer heeft u een accountantsverklaring voor uw B.V. nodig?

In Nederland heeft u alleen de handtekening van een accountant nodig als de B.V. of N.V. aan twee van de drie volgende criteria voldoet:

  • Het balanstotaal is groter dan 3,65 miljoen euro.
  • De netto omzet is hoger dan 7,3 miljoen euro.
  • Het gemiddelde aantal werknemers is meer dan 50.

Voldoet de BV niet aan twee van de drie criteria, dan hoeft de B.V. of N.V. geen accountantsverklaring toe te voegen aan de jaarstukken.

 

Wel handtekening accountant

Heeft u wel een verklaring nodig. Dan stelt uw accountant de verklaring op naar aanleiding van zijn onderzoek naar de financiële informatie.
Dit kan 4 diverse accountant verklaringen opleveren,:

  • de goedkeurende.
  • de afkeurende (wezenlijke bedenking).
  • Oordeelonthouding (als er wezenlijke onzekerheden zijn).
  • Verklaring met beperking (materiële bedenking of onzekerheid.

Video ThumbnailAdministratiekantoor Haarlem Administratiekantoor Haarlem verzorgt uw boekhouding voor een vaste prijs. Die bedraagt 960 euro excl. btw per jaar. Bent u al zzp' er en heeft u een dure boekhouder die onverwachte facturen verstuurt? Of heeft u een te dure accountant?  Stuur ons een mailtje en maak een

 

Win-win

Uw voordeel: als u uw administratie aan ons uitbesteedt heeft u tijd om meer klussen (lees: omzet) te boeken. Een win-win-situatie derhalve.

Kennismaking administratiekantoor Haarlem

Wilt u eerst een gratis kennismakingsgesprek op ons administratiekantoor in Haarlem. Dat kan op kantoor van de boekhouder of bij uw onderneming op locatie. Elke ZZP’er/freelancer heeft z’n eigen wensen en ideeën over de rol van de administrateur. Wij zijn ervoor om aan uw wensen te voldoen.

 

Contact administratiekantoor Haarlem

Bent u zzp’er in Haarlem en wil u bedrijf dat u advies-op-maat geeft. Een boekhouder ook die elke dag bereikbaar is en die zelf ook zzp’er is, neem dan voor een gratis kennismakingsgesprek contact op via 06-13936399.

 

Prijzen Contact Referenties

Pin It on Pinterest