Administratiekantoor Haarlem
Administratiekantoor in Haarlem verzorgt uw boekhouding voor een vaste prijs. Die bedraagt 960 euro excl. btw per jaar. Bent u al zzp’ er en heeft u een dure boekhouder die onverwachte facturen verstuurt? Of heeft u een te dure accountant Haarlem? Stuur ons een mailtje en maak een gratis eerste afspraak. Of bel, 06-13936399.
- Wij zijn specialist voor de ZZP’ er, werken met professionele software.
- Hebben 20 jaar ervaring als boekhouder Haarlem-Zuid.
- We bieden de ZZP’ er een eerlijke prijs van 80 euro excl. BTW t/m 960 euro excl. BTW per jaar.
- Per jaar betaalt u 960 euro excl BTW voor uw complete boekhouding en belastingaangifte Haarlem.
- Wij halen en brengen vier keer per jaar uw zzp-administratie.
- Regelen uw aangifte omzetbelasting.
- Via uw digid verzorgen uw aangifte Inkomstenbelasting,
- Vragen uitstel aan voor de aangifte Inkomstenbelasting en regelen evt. een betalingsregeling als u niet meteen kunt betalen.
- Maken uw jaarcijfers -lees balans- en winst- en verliesrekening- op.
- Geven tips over rijden in zakelijke auto
- Zijn dagelijks bereikbaar voor uw vragen, we zijn open tot 22.00 uur en ook op zaterdag en zondag.
- Bent u goed in scannen en mailen dan u gratis uw boekhouding mailen.
Een zzp’er is gebaat bij een goede adviseur, een vraagbaak in goede en minder goede financiële tijden. Wij ontzorgen u en denken met u mee. Sterker nog, wij durven vooruit te kijken en te anticiperen op toekomstige investeringen, aankopen, de aan veranderingen onderhevige maatschappij en trends. De toekomst brengt altijd interessante ontwikkelingen met zich mee.
Digitaal administratiekantoor Haarlem
Wij zijn al jaren een vertrouwd gezicht en gaan met onze tijd mee. Alle door ons gemaakte overzichten worden digitaal gearchiveerd, deze pdf’s krijgt u en kunt u ten allen tijde opvragen. U dient wél zelf uw zzp-administratie en bonnen en facturen zeven jaar te bewaren.
Een aantal kernwaarden zijn voor ons belangrijk
- afspraak is afspraak.
- service,
- laagdrempelig,
- kwaliteit bieden,
- flexibiliteit om afspraken te maken,
- goede bereikbaarheid.
- vast contactpersoon/aanspreekpunt.
Het begint echter altijd bij een goede aanlevering van u, als klant. Hieronder een aantal tips.
- Schrijf je in bij kvk Haarlem.
- Werk met een aparte bankrekening voor uw zakelijke betalingen cq. ontvangsten.
- Bekijk of u alles in een ordner of via de mail – wilt aanleveren.
- Wilt u alles in een ordner doen. Stop voor achter bankafschriften, verkoopfacturen -op nummervolgorde- en inkoopfacturen een apart tabblad.
- Betaal zo min mogelijk contant, liefst alles pinnen.
- Betaal uw privé-uitgaven (sportschool, weekendje weg staatsloterij, privéhuur) van een andere bankrekening.
Online boekhouden
Boekhouden? Dat kan toch online. Vandaag de dag is het online verwerken van de financiële administratie een must. Het is voor zowel u als cliënt, als voor ons en voor bijvoorbeeld de bank of de accountant prettiger werken.
Wij begrijpen dat een digitale boekhouding voor u onbekend terrein kan zijn. Omdat wij nagenoeg alles digitaal doen en wij hierdoor sneller en efficiënter kunnen werken, raden wij u deze digitalisering zeker aan. Ook voor uzelf is het overzichtelijk als u uw boekhouding online kunt inzien. Laat ons u helpen om de overstap te maken. Uw administratie is op deze manier veilig en toegankelijk.
Wij helpen u graag mocht dit nodig zijn. We besparen op deze manier tijd, geld en moeite. U hoeft gegevens niet meer fysiek aan te leveren en het is veiliger om uw bestanden in een digitale omgeving te bewaren. Het enige dat u hoeft te doen is het digitaal aanleveren van uw bestanden.
In het jaarpakket zit ook Online Boekhouden. Veel ZZP’ ers scannen en mailen tegenwoordig hun bonnen, bankafschriften kunt u ook als PDF downloaden. Verzamel alles in mappen en mail het door naar uw boekhouder.
- is gratis.
- is makkelijk, alleen scannen en mailen van pdf bank, verkoopfacturen en inkoopbonnen.
- Wij regelen alles verder.
- U heeft alleen een scanner/gsm/tablet nodig en een internetverbinding.
- de ZZP’er bespaart op onderhoudskosten.
- De ZZP’er bespaart kostbare tijd.
Accountant Haarlem
Administratiekantoor Haarlem is geen accountant, wij werken wel samen met een accountant. De ZZP’ er kan in principe volstaan met een boekhouder. De grotere bedrijven doen vaker een beroep op een accountant. Wij brengen u in contact met onze accountant die tegen normale tarieven werkt. En die u van te voren een vaste prijs biedt. U wordt dan klant bij onze accountant.
Bent u klant en heeft u een specifieke vraag dan kan ons accountantskantoor Haarlem ook adviseren. Het is een extra service die u vertrouwen biedt dat wij meer zijn dan alleen boekhouder. Wij denken met u mee, anticiperen en zijn pro-actief.
Jaarrekening
Een jaarrekening is niet verplicht. Wij kunnen deze wel opstellen. Die geeft inzicht in de financiële situatie uit het afgelopen jaar. U krijgt van ons aan het einde van het boekjaar ene balans- en winst-verliesrekening. Daar betaalt u niets extra’s voor. Wilt u perse een jaarrekening, dan maken wij die, maar dat kost extra.
Op de jaarrekening is de balans te vinden. Hierop staan uw bezittingen (inventaris, vorderingen en liquide middelen) en schulden (te betalen omzetbelasting, lening, eigen vermogen en crediteuren). Naast de balans stellen we tevens de winst- en verliesrekening samen. Daarop staat welke omzet uw bedrijf heeft gedraaid en welke kosten (exclusief btw) er zijn gemaakt. In principe staat al deze info ook in uw aangifte Inkomstenbelasting. Hetzij minder uitgebreid.
Boekhoudachterstanden
Een achterstand in uw administratie. Niet iets waar u direct stijl van achterover hoeft te slaan. Wel als deze achterstand betalingsproblemen als gevolg heeft. Hoe voorkomt u dit? Daar willen wij het graag over hebben. De oorzaken kunnen heel divers zijn, maar meestal komt het doordat u als zelfstandige ondernemer een overvolle agenda heeft en dus weinig tijd. Wat voor de omzet goed is, maar voor de boekhouding wat minder.
Een anonieme ‘case’ uit ons bestand
Wij geven u graag een anoniem voorbeeld uit onze praktijk. Onze cliënt is een zelfstandig ondernemer. Hij heeft zijn administratie achterwege gelaten vanwege zijn privésituatie. Poststukken bleven jarenlang ongeopend liggen of raakten zoek.
Wat doen wij in zo’n situatie? Wij nemen direct contact op met de belastingdienst en de deurwaarder, waarna wij de achterstanden in kaart brengen. Van de bank kregen wij ontbrekende afschriften. Nadat de gehele administratie op orde was vocht administratiekantoor Haarlem de ambtshalve aanslagen aan. En met succes. Onze cliënt diende wel de boetes en inkomstenbelasting te voldoen maar was van de ambtshalve aanslagen verlost.
Win-win
Uw voordeel: als u uw administratie aan ons uitbesteedt heeft u tijd om meer klussen (lees: omzet) te boeken. Een win-win-situatie derhalve.
Kennismaking administratiekantoor Haarlem
Wilt u eerst een gratis kennismakingsgesprek op ons administratiekantoor in Haarlem. Dat kan op kantoor van de boekhouder of bij uw onderneming op locatie. Elke ZZP’er/freelancer heeft z’n eigen wensen en ideeën over de rol van de administrateur. Wij zijn ervoor om aan uw wensen te voldoen.
Contact administratiekantoor Haarlem
U wenst een vaste belastingadviseur Haarlem en een vraagbaak die met u meedenkt. Graag betaalt u voor onze financiële diensten een afgesproken prijs en weet u waar u aan toe bent. Zonder verrassingen of facturen achteraf. In ons vindt u een betrouwbare en betaalbare boekhouder. Voelt u zich vrij om een gratis kennismakingsgesprek met ons te plannen. Wij zijn te bereiken op het telefoonnummer 06-13936399. Mailen kan ook via
Veel gestelde vragen