280

Administratiekantoor Haarlem

Administratiekantoor in Haarlem verzorgt uw boekhouding voor een vaste prijs. Die bedraagt 960 euro excl. btw per jaar. Bent u al zzp’ er en heeft u een dure boekhouder die onverwachte facturen verstuurt? Of heeft u een te dure accountant Haarlem?  Stuur ons een mailtje en maak een gratis eerste afspraak. Of bel, 06-13936399.

  • Wij zijn specialist voor de ZZP’ er, werken met professionele software.
  • Hebben 20 jaar ervaring als boekhouder Haarlem-Zuid.
  • We bieden de ZZP’ er een eerlijke prijs van 80 euro excl. BTW t/m 960 euro excl. BTW per jaar.
  • Per jaar betaalt u  960 euro excl BTW voor uw complete boekhouding en belastingaangifte Haarlem.
  • Wij halen en brengen vier keer per jaar uw zzp-administratie.
  • Regelen uw aangifte omzetbelasting.
  • Via uw digid verzorgen uw aangifte Inkomstenbelasting,
  • Vragen uitstel aan voor de aangifte Inkomstenbelasting en regelen evt. een betalingsregeling als u niet meteen kunt betalen.
  • Maken uw jaarcijfers -lees balans- en winst- en verliesrekening- op.
  • Geven tips over rijden in zakelijke auto
  • Zijn dagelijks bereikbaar voor uw vragen, we zijn open tot 22.00 uur en ook op zaterdag en zondag.
  • Bent u goed in scannen en mailen dan u gratis uw boekhouding mailen.

Een zzp’er is gebaat bij een goede adviseur, een vraagbaak in goede en minder goede financiële tijden. Wij ontzorgen u en denken met u mee. Sterker nog, wij durven vooruit te kijken en te anticiperen op toekomstige investeringen, aankopen, de aan veranderingen onderhevige maatschappij en trends. De toekomst brengt altijd interessante ontwikkelingen met zich mee.

Administratiekantoor Haarlem

Digitaal administratiekantoor Haarlem

ZZP Boekhouder | Administratiekantoor
4.5
Gebaseerd op 48 recensies
js_loader

Wij zijn al jaren een vertrouwd gezicht en gaan met onze tijd mee. Alle door ons gemaakte overzichten worden digitaal gearchiveerd, deze pdf’s krijgt u en kunt u ten allen tijde opvragen. U dient wél zelf uw zzp-administratie en bonnen en facturen zeven jaar te bewaren.

Een aantal kernwaarden zijn voor ons belangrijk

  • afspraak is afspraak.
  • service,
  • laagdrempelig,
  • kwaliteit bieden,
  • flexibiliteit om afspraken te maken,
  • goede bereikbaarheid.
  • vast contactpersoon/aanspreekpunt.

Het begint echter altijd bij een goede aanlevering van u, als klant. Hieronder een aantal tips.

  • Schrijf je in bij kvk Haarlem.
  • Werk met een aparte bankrekening voor uw zakelijke betalingen cq. ontvangsten.
  • Bekijk of u alles in een ordner of via de mail – wilt aanleveren.
  • Wilt u alles in een ordner doen. Stop voor achter bankafschriften, verkoopfacturen -op nummervolgorde- en inkoopfacturen een apart tabblad.
  • Betaal zo min mogelijk contant, liefst alles pinnen.
  • Betaal uw privé-uitgaven (sportschool, weekendje weg staatsloterij, privéhuur) van een andere bankrekening.

Online boekhouden

Boekhouden? Dat kan toch online. Vandaag de dag is het online verwerken van de financiële administratie een must. Het is voor zowel u als cliënt, als voor ons en voor bijvoorbeeld de bank of de accountant prettiger werken.

Wij begrijpen dat een digitale boekhouding voor u onbekend terrein kan zijn. ​ Omdat wij nagenoeg alles digitaal doen en wij hierdoor sneller en efficiënter kunnen werken, raden wij u deze digitalisering zeker aan. Ook voor uzelf is het overzichtelijk als u uw boekhouding online kunt inzien. Laat ons u helpen om de overstap te maken. Uw administratie is op deze manier veilig en toegankelijk. ​

Wij helpen u graag mocht dit nodig zijn. We besparen op deze manier tijd, geld en moeite. U hoeft gegevens niet meer fysiek aan te leveren en het is veiliger om uw bestanden in een digitale omgeving te bewaren. Het enige dat u hoeft te doen is het digitaal aanleveren van uw bestanden.

Administratiekantoor Haarlem

 

In het jaarpakket zit ook Online Boekhouden. Veel ZZP’ ers scannen en mailen tegenwoordig hun bonnen, bankafschriften kunt u ook als PDF downloaden. Verzamel alles in mappen en mail het door naar uw boekhouder.

  • is gratis.
  • is makkelijk, alleen scannen en mailen van pdf bank, verkoopfacturen en inkoopbonnen.
  • Wij regelen alles verder.
  • U heeft alleen een scanner/gsm/tablet nodig en een internetverbinding.
  • de ZZP’er bespaart op onderhoudskosten.
  • De ZZP’er bespaart kostbare tijd.

Accountant Haarlem

Administratiekantoor Haarlem is geen accountant, wij werken wel samen met een accountant. De ZZP’ er kan in principe volstaan met een boekhouder. De grotere bedrijven doen vaker een beroep op een accountant. Wij brengen u in contact met onze accountant die tegen normale tarieven werkt. En die u van te voren een vaste prijs biedt. U wordt dan klant bij onze accountant.

Bent u klant en heeft u een specifieke vraag dan kan ons accountantskantoor Haarlem ook adviseren. Het is een extra service die u vertrouwen biedt dat wij meer zijn dan alleen boekhouder. Wij denken met u mee, anticiperen en zijn pro-actief.

Jaarrekening

Een jaarrekening is niet verplicht. Wij kunnen deze wel opstellen. Die geeft inzicht in de financiële situatie uit het afgelopen jaar. U krijgt van ons aan het einde van het boekjaar ene balans- en winst-verliesrekening. Daar betaalt u niets extra’s voor. Wilt u perse een jaarrekening, dan maken wij die, maar dat kost extra.

Op de jaarrekening is de balans te vinden. Hierop staan uw bezittingen (inventaris, vorderingen en liquide middelen) en schulden (te betalen omzetbelasting, lening, eigen vermogen en crediteuren). Naast de balans stellen we tevens de winst- en verliesrekening samen. Daarop staat welke omzet uw bedrijf heeft gedraaid en welke kosten (exclusief btw) er zijn gemaakt. In principe staat al deze info ook in uw aangifte Inkomstenbelasting. Hetzij minder uitgebreid.

Boekhoudachterstanden

Een achterstand in uw administratie. Niet iets waar u direct stijl van achterover hoeft te slaan. Wel als deze achterstand betalingsproblemen als gevolg heeft. Hoe voorkomt u dit? Daar willen wij het graag over hebben. De oorzaken kunnen heel divers zijn, maar meestal komt het doordat u als zelfstandige ondernemer een overvolle agenda heeft en dus weinig tijd. Wat voor de omzet goed is, maar voor de boekhouding wat minder.

Een anonieme ‘case’ uit ons bestand​

Wij geven u graag een anoniem voorbeeld uit onze praktijk. Onze cliënt is een zelfstandig ondernemer. Hij heeft zijn administratie achterwege gelaten vanwege zijn privésituatie. Poststukken bleven jarenlang ongeopend liggen of raakten zoek. ​

Wat doen wij in zo’n situatie? Wij nemen direct contact op met de belastingdienst en de deurwaarder, waarna wij de achterstanden in kaart brengen. Van de bank kregen wij ontbrekende afschriften. Nadat de gehele administratie op orde was vocht administratiekantoor Haarlem de ambtshalve aanslagen aan. En met succes. Onze cliënt diende wel de boetes en inkomstenbelasting te voldoen maar was van de ambtshalve aanslagen verlost.

Win-win

Uw voordeel: als u uw administratie aan ons uitbesteedt heeft u tijd om meer klussen (lees: omzet) te boeken. Een win-win-situatie derhalve.

Kennismaking administratiekantoor Haarlem

Wilt u eerst een gratis kennismakingsgesprek op ons administratiekantoor in Haarlem. Dat kan op kantoor van de boekhouder of bij uw onderneming op locatie. Elke ZZP’er/freelancer heeft z’n eigen wensen en ideeën over de rol van de administrateur. Wij zijn ervoor om aan uw wensen te voldoen.

Administratiekantoor Haarlem

Contact administratiekantoor Haarlem

U wenst een vaste belastingadviseur Haarlem en een vraagbaak die met u meedenkt. Graag betaalt u voor onze financiële diensten een afgesproken prijs en weet u waar u aan toe bent. Zonder verrassingen of facturen achteraf. In ons vindt u een betrouwbare en betaalbare boekhouder. Voelt u zich vrij om een gratis kennismakingsgesprek met ons te plannen. Wij zijn te bereiken op het telefoonnummer 06-13936399. Mailen kan ook via

Meest gestelde vragen aan ZZP-Boekhouder Veel gestelde vragen

Uitstekend
4.5
Mert Eryilmaz
Ik had geen betere boekhouder kunnen wensen dan Peter, communicatie gaat uitstekend snel en ik kan snel terecht met mijn vragen en krijg altijd de juiste advies!
Ahmad Hfnie
Ik ben vanaf 2019 bij peter hij is toppie boekhouder altijd goed geregeld
Patryk Stanior
Since 2022 working together with Peter . I can recommend him for all .Always everything done in the time with nice results.
Ron Kanon
Peter werkt accuraat en is vakkundig. Staat je altijd netjes te woord en is oplossingsgericht. Kan hem zeker aanbevelen.
Marianne Molleman
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid samen met Peter. Als zzp'er kan ik met al mijn boekhoudkundige en fiscale vragen bij hem terecht. Hij is goed bereikbaar en antwoordt snel, heel fijn. Prettig contact, vriendelijk. Regelt de zaken netjes per kwartaal en per jaar. Op basis van mijn ervaringen raad ik ZZP-Boekhouder Peter Brink van harte aan!
Rob Brink
Ferdi BikeCenter
Zeer goeie ervaring gehad met deze boekhouders. Groetjes Ferdi
Sancder Vos
Goeie boekhouder. Altijd bereikbaar.Denkt snel mee in oplossingen.Heeft mij in het begin heel wat ellende bespaard!
Michael Martin Colombo
Goede dagPeter Brink is 100% te vertrouwenEen aanrader dus.Peter is al 2jaar mijnBoekhouder en ben zeer tevredenFacturen boekhouding
Karin Frenay (Karin Frenay Artworks)
Peter Brink denkt mee, reageert snel en is betrouwbaar. Hij is goed geinformeerd over nieuwe regelingen/besluiten voor ZZP'ers. We werken al jaren met ZZP Boekhouder.
Rene Mulder
Ik René Mulder van Mulder Security zit nu vanaf 2015 bij Peter en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben als ik vragen heb gaat hij er gelijk mee aan de slag en komt ook met de juiste oplossingen en antwoorden helemaal topPeter is een aanrader voor een ieder
Zoltán Pásztor
I am very happy with Peter's work and all his help in the last 3 years. We had a few complicated issues, but he always helped out to sort out the necessary documents, including reports and balances for mortgage request.
Kiki von Meijenfeldt
Zeer tevreden met de service van Peter. Hij heeft mij heel goed geholpen!
Lovely Uhlenbeek
Ik laat al bijna vier jaar mijn boekhouding doen door Peter. Altijd een prettige ervaring geweest.Peter is goed georganiseerd, betrouwbaar en snel met antwoorden. Wat ook fijn is dat hij goed en duidelijk dingen kan uitleggen die ik niet begrijp. Hij neemt de tijd om je te helpen, ook als dat wat extra werk betekent. En in mijn ervaring is Peter heel accuraat in zijn werk. Daarom mag hij mij tot een van zijn trouwe klanten rekenen.
petra maas
Gedegen geadviseerd en snel doorverwezen
Linda Metman
Ik ben al sinds 2010 klant bij Zzp-boekhouder/Peter. Naar alle tevredenheid.Het is een verademing om iemand te hebben die altijd bereid is met je mee te denken en je daarbij niet het gevoel geeft dat je ‘domme’ vragen stelt. Dat heb ik helaas wel eens anders meegemaakt.Net als veel andere kleine ondernemers, zijn financien nou niet bepaald mijn hobby en dan is het prettig om iemand te hebben die je daarbij helpt en een beetje flexibel is. Dat Peter een vast bedrag rekent, is daarbij prettig overzichtelijk. Altijd snel bereikbaar en niet te beroerd om als nodig net een stap harder te lopen. Echt een aanrader!
Marc Smeets
Peter is bereikbaar, snel en zeer behulpzaam. Nadat ik hem voorstelde waarmee ik hulp nodig had heeft hij mij voorzien van zakelijk advies en hulp gegeven exact waar ik het nodig had. Ik ben erg tevreden en beveel Peter dan ook absoluut aan!
barry schouten
Peter heeft mij geholpen met een aantal boekhoudkundige probleempjes waar ik zelf niet uit kwam, Peter is heel direct en duidelijk.Een vakman!!!
Katarzyna Konieczna
I’m very satisfied to do my administration with Peter. I recommend! It’s easy to get contact with Peter in English.
Ruud Visser
Als architectenbureau zijn we geen makkelijke klant voor een boekhouder. Ons hoofddoel is niet direct het ondernemerschap. Onze focus ligt op mooie dingen maken. Ondertussen zitten we al jaren bij Peter Brink. Hij is een heel goed vakmens die voor ons naast de vaste boekhouding zelfs prognoses maakt en liquiditeitsbegrotingen opstelt. Maar vooral waarderen wij zijn menselijke kant. Hij kan zich heel goed inleven in onze situatie en denkt altijd met ons mee. Top boekhouder!
Damian Rydel
Im very happy to do my administration with Peter. Always Professional and helpfull!
mark sluiter
Als ZZP’er zocht ik naar een goede, betrouwbare en betaalbare boekhouder. Ik ben bedrijfsmatig met hele andere dingen bezig en ik heb weinig of geen aandacht voor mijn boekhouding. En ook geen zin in.Gekregen waar ik naar op zoek was. Iemand die mij persoonlijk kan adviseren bij vragen en mijn aangifte inkomstenbelasting en jaarrekening wil verzorgen. En dat doet hij goed: degelijk advies en overzichtelijke stukken. Op mijn vragen werd binnen 24 uur gereageerd. Snelle service dus, uitstekend geholpen. Vakman.Daarom heel erg blij met Peter.
Martin Faas
Goed bereikbaar. Heldere communicatie. Geen gedoe. Een aanrader!
Szonja Kisgergely
I'm very happy I found Peter (ZZP Boekhouder). He is very experienced about freelancer accounting and always gives me great advice about my business, expenses and invoicing. Can only recommend his service!
natalie bogtman
Super snel en duidelijk geholpen!
Boudewijn En Roekshane Pool
Zeer kundig, super vriendelijk, service gericht en betrouwbaar. Inmiddels al vele jaren een goede partner.
Robert van de Velde
Peter, is pragmatisch deskundig en zeer toegankelijk. Goed bereikbaar met een snelle reactietijd. Zeer tevreden
Jeannette Huiberts
Peter doet al aantal jaren mijn boekhouding. Hij denkt met je me mee en komt met informatie die betrekking heeft op je eigen branche of persoonlijke omstandigheden.
Jules Frenay
Peter is praktisch, snel en deskundig. Verstaat zijn vak en komt met besparende tips. En wat me extra aanspreekt is dat hij echt geïnteresseerd is in mijn vakgebied (coaching / persoonlijke ontwikkeling).
Judica Verbaas
Peter staat altijd klaar met raad & daad. Snelle reactie prijs kwaliteitsverhouding top!!
Kamil Magdzinski
Peter is very good in His profesion. Always answering or calling back very soon. . Always looking for the best solutions and His English is also good. Im very happy to have my documents in his hands!!!!Greetings Kamil
Maravilha Maastricht
Peter heeft mij enorm geholpen met mijn bedrijf en begeleid in het nemen van juiste beslissingen aangaande bedrijfsinvesteringen. Heel fijn dat hij ook in de avonduren bereikbaar is !!!
W Equirk
Kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Het is een prettig idee wanneer een professional met je meekijkt en waar nodig aan de bel trekt of tips geeft. Een goede boekhouder neemt je een aantal zaken uit handen. Dat geeft rust. Daarnaast is ZZP-boekhouder scherp geprijsd. Ook niet onbelangrijk. Top service!
Pin 12
Waar ik behoefte aan heb is een vraagbaak. Een plek waar in vragen kan stellen en kan sparren. Een service die betrouwbaar is en goed werk levert. Dat heb ik gevonden. Ik weet vooraf precies wat de kosten zijn en wanneer ik vragen heb, kan ik altijd bellen. Ik ben zeer tevreden.
Vincent van Witteloostuyn
Vooral op de hoogte van actuele wijzigingen in het zwalkenede overheidsbeleid. VAR, Modelovereenkomsten etc. Denkt mee!
Gideon Biegstraaten
Zit nu 2 jaar bij Peter en het bevalt goed. Hij is goed bereikbaar, zegt waar het op staat en handelt snel. Hij denkt goed mee voor mij als ZZP'er. Zijn eigenzinnigheid kan ik waarderen en komt ook ten goede van mijn bedrijf. Ik kan Peter "ZZP Boekhouder" zeker aanraden!
Nikolett Törteli
Vanaf het moment dat ik ZZP-er werd, werk ik samen met Peter. Hij reageert snel op mijn vragen en is heel nauwkeurig. En dit voor een scherpe prijs!
Remco van der Linden
ZZP Boekhouder, de naam omschrijft alles waar hij voor staat. Een uitstekende boekhouder voor een zzp´er. Snel en volledig. Een aanrader!
Esther Hooijmaijers
Goed bereikbaar- letterlijk én figuurlijk, professional- haalt het beste voor jou uit je boekhouding, denkt in mogelijkheden, eigenzinnig- past goed bij een zzp-er :). Nog niet gebeld? Zou ik wel doen!
Vincent Vonk
goede, snelle service!
Wicky van Zelst
Altijd snel reactie op vragen en dus goed bereikbaar!
Dave van Deudekom
Ik werk al jaren samen met Peter van ZZP Boekhouder en ben zeer tevreden. Wat ik vooral prettig vind is dat ik altijd terecht kan voor vragen. Een mailtje of een telefoontje en ik krijg meteen antwoord, zelfs in het weekend. Ik vind de service ook heel compleet. Al met al een aanrader voor iedere zelfstandige!
js_loader
Google-Beoordeling
4.5
Gebaseerd op 48 recensies
×
js_loader

Pin It on Pinterest

Call Now Button