ZZP-boekhouder Amsterdam

ZZP-boekhouder Amsterdam is hét kantoor voor de ZZP-boekhouding. Heeft u nu een dure boekhouder die onverwacht facturen verstuurt of een accountant? U vraagt zich af of dit wel nodig is? Bel dan eens contact met ons op, 06-13936399.

  • Kleinschalig,
  • betaalbaar,
  • open qua prijzen én werkwijze én altijd bereikbaar.
  • Zeven dagen per week tot 22.00 uur.
  • Prijzen vanaf 80 euro excl. BTW t/m 960 euro excl. BTW, deze laatste is een all-in-jaarprijs.

Wij kunnen afspreken op uw locatieopdracht, bij u thuis of bij ons, of onderweg-, en anders kunt u ons altijd bereiken per email, Twitter, Facebook, Skype, LinkedIn.

 

Prijzen

Wij hanteren  prijzen van 80 euro excl. BTW tot en met 960 euro excl BTW per jaar. Onze jaarprijs is all in

  • Halen en brengen administratie
  • Verwerken bank, giro, kas, debiteuren, crediteuren
  • Gratis online boekhouden, zie video
  • Al onze zakelijk gesprekken
  • Opstellen van de balans en winst en verliesrekening, u betaalt niet voor de jaarrekening!
  • Aangifte BTW per maand, kwartaal of per jaar
  • Aanvraag uitstel IB tot en met 1 september
  • Indienen aangifte Inkomstenbelasting
  • Evt aanlevering cijfers t.b.v. hypotheek is gratis

 

 

Video Thumbnail

Ervaring van Administratiekantoor

Administratiekantoor-zzp-Amsterdam is een betrouwbare partner voor de zzp’ er. Wij hebben 20 jaar ervaring op zzp-administratie gebied. Wij nemen u alle zorgen van het voeren van een administratie uit handen, zodat u zich kunt richten op datgene waar u geld mee verdient: uw eigen onderneming.

Het is toch voordeliger  om uw zzp-administratie aan Administratiekantoor-zzp-Amsterdam uit te besteden. Uw kosten zijn aftrekbaar, dus uw voordeel is -afhankelijk van uw tarief voor de Inkomstenbelasting 42 procent of 51 procent-

Als ZZP’er heeft u recht op MKB-winstvrijstelling en als de ZZP’er meer dan 1225 uur per jaar aan zijn onderneming werkt dan heeft de ZZP’er ook recht op

Administratiekantoor Amsterdam is ervan overtuigd dat u door ons advies belasting bespaart!

Voordelen boekhouder Amsterdam

Wij zijn namelijk door zijn onze jarenlange ervaring snel in het doorzien van fiscale situaties en wijzen u op de voordelen. relatief goedkoop. En als u
ons uw zzp-administratie laat verzorgen heeft u tijd om meer opdrachten (lees: omzet) aan te nemen.

Starter in Amsterdam

Een zzp’er die start heeft vaak behoefte aan een maximale begeleiding terwijl er nog weinig of geen inkomsten zijn gemaakt. Omdat wij er naar streven om een langdurige relatie op te bouwen, zijn wij graag bereid om tijd en energie in een startende onderneming te investeren.Wij kunnen de starter o.a. bij het inrichten van de administratie, kredietaanvraag bij banken en de bepaling van ondernemersvorm.

Overstappen van ander administratie kantoor

Als u niet tevreden bent over uw huidige zzp-boekhouder (te duur, niet bereikbaar)? Bel dan 06-13936399 voor een vrijblijvend gesprek (gratis).

De praktijk leert dat een ZZP’er het beste  per 1 januari kan overstappen naar een nieuw administratiekantoor.Bij overstap op 1 januari kan de huidige boekhouder het afgelopen boekjaar afronden en boekhouder Amsterdam starten met het nieuwe jaar.

Wie stapt over naar Boekhouder Amsterdam?

  • Bedrijven (mkb, zzp) die per 1 januari 2019 of 2020 starten.
  • ZZP’ ers die hun administratie in het verleden zelf bijhielden of door een bevriende kennis lieten bijhouden. Zij willen tijd vrijmaken voor hun corebusiness of tijd besteden aan privézaken.
  • De ZZP’ er die overstapt uit ontevredenheid met hun huidige boekhouder. Vaak wordt geklaagd over het gemis aan persoonlijke begeleiding en de hoge facturen.

 

PrijzenContactReferenties

Boekhouder Amsterdam biedt ook – gratis- online boekhouden aan. Dit zit in ons all-in-pakket.

Hoe gaat online boekhouden in zijn werk?

  • Het is een gratis service, u hoeft geen pakket of software te kopen.
  • U koopt geen software en hoeft ook niks te installeren.
  • Handleiding online boekhouden.
  • Sla uw verkoopfacturen op in een aparte map op uw pc.
  • Sla de pdf van de bank op in een map.
  • Scan en mail uw inkoopfacturen en bonnen.
  • Mail deze mappen door naar Boekhouding Amsterdam

   De voordelen van Online Boekhouden?

  • ZZP’er kan zelf scannen en mailen.
  • De ZZP’er heeft geen installatie software
  • Als ZZP’er bespaart u op onderhoudskosten
  • bespaart kostbare tijd
  • u krijgt via PDF inzicht
  • De ZZP’er heeft geen extra kosten

 Wat heeft u wel nodig?

  • Een scanner of een printer die scant of telefoon/Iphone of ipad die bonnen scant

Amsterdam

 

U bespaart op kosten jaarrekening

Als ZZP’ er betaalt u bij ons ook niet voor de jaarrekening, die heeft u namelijk helemaal niet nodig, maar wordt door andere kantoren nog wel in rekening gebracht.

Uiteraard stellen wij  aan het eind van het boekjaar wél een balans- en winst en verliesrekening op. Daarin staan dezelfde cijfers als in een jaarrekening, alleen de kengetallen ontbreken.

Deze balans nemen wij op in uw winstaangifte en kost u niets extra.

Koopt u later een huis dan heeft u waarschijnlijk voldoende aan onze cijfers. Gaat uw bank niet akkoord en heeft u wél de jaarrekening nodig, dan maken wij graag een jaarrekening voor u, dit kost dan helaas wel 480 euro extra.

Zakelijk en privé

Voor u als zzp’ er is er naast de zaak ook nog een privéleven. Beslissingen en investeringen voor uw zaak kunnen ook invloed hebben op privé.

Van te voren dient u goed na te denken welke structuur u kiest voor uw bedrijf en wat de voor- en nadelen zijn.

Boekhouder Amsterdam is pro-actief en licht u voor, zodat u en uw partner/gezin weten waar ze aan toe zijn.

Vragen die u zichzelf kunt stellen zijn.

  • Waar dien ik rekening mee te houden om privé zo min mogelijk risico te lopen?
  • Hoe bouwt u pensioen op. Via de overwaarde in uw eigen woning, lijfrente, pensioenverzekering of via beleggingen.
  • Op welk moment kunt u dan met pensioen en over hoeveel vermogen beschikt u dan?

Contact

Bent u zoekende naar een zzp-boekhouder die kwaliteit én een goede prijs biedt? Bel ons voor een gratis en vrijblijvend gesprek. Een gratis kennismakingsgesprek duurt 30 minuten en er zijn geen kosten aan verbonden.

Pin It on Pinterest