ZZP boekhouder presenteert een Top 14 beste businessboeken van 2009:
1.Getting to Plan B door John Mullins and Randy Komisar – over doorzetten na ongelukkige beslissingen en blunders
2.Trust Agents door Chris Brogan and Julien Smith – over de businesskansen van social media
3.Outliers door Malcolm Gladwell – over cultuur en haar invloed op businesssucces
4.Early Exits door Basil Peters – alles over exitstrategie
5.Poorly Made in China door Paul Midler – productie in China is goedkoop, maar slecht van kwaliteit, stelt Paul Midler
6.Exploiting Chaos door Jeremy Gutsche – over groeien in tijden van crisis
7.How the Mighty Fall door Jim Collins – hoe extreme groei het begin kan zijn van een pijnlijk faillissement
8.Shop Class as Soulcraft door Matthew Crawford – over ambachtelijk ondernemerschap
9.Clever door Rob Goffee and Gareth Jones – slimme Werknemers betalen zich niet altijd zichtbaar uit, maar zijn volgens Goffee en Jones onmisbaar in iedere onderneming
10.Crush It! door Gary Vaynerchuk – van hobby naar ondernemer
11.Change door Design door Tim Brown – over de regels van goed productdesign
12.Borrowing Brilliance door David Kord Murray – de titel zegt het al: beter goed gejat dan slecht bedacht
13.The Match King door Frank Partnoy – biografie over de opkomst en ondergang van Ivar Kreuger
14.I Love You More Than My Dog door Jeanne Bliss – over klantenservice