• ZZP-All-In Pakket

  • Uw boekhouding en administratie professioneel verwerkt in het ZZP-All-in-pakket.
  • Neem nu contact op voor meer informatie

 

ZZP-All-In Pakket

Het ZZP-All-in-pakket voor de eenmanszaak zonder personeel is het meest populaire pakket dat we aanbieden. Met dit pakket verwerken wij maandelijks uw volledige administratie voor u. Wij nemen alles voor u uit handen, zodat u zich helemaal kunt richten op de dagelijkse werkzaamheden van uw bedrijf.

Uw boekhouding en administratie professioneel verwerkt.

Bent u een ZZP’er en wilt u minimale maandelijkse kosten, maar wel de professionele hulp van een professionele boekhouder? Ons all-in pakket is ideaal voor de zelfstandige zonder personeel die geen omkijken wil hebben naar zijn administratie.

Daarnaast kunt u ons dagelijks (ook na 18:00 uur en in het weekend) bereiken voor advies en hulp. U heeft een vast aanspreekpunt voor al uw administratie en wij begeleiden u persoonlijk in uw financiëe bedrijfs-activiteiten.

 

 

ZZP-All-In Pakket

 

Neem nu contact op voor meer informatie

ZZP-All-In Pakket Info aanvraag

Uw naam

Uw bedrijfsnaam

Uw email

Uw telefoon

Uw bericht

ZZP-all-in

€ 80.- per maand (excl. BTW)

  • Wij verwerken uw administratie
  • doen uw BTW-aangifte per kwartaal
  • Balans en winst- en verlies-rekening
  • Opmaken inkomstenbelasting
  • Aangifte IB van uw partner
  • Digitale opslag aangiften
  • Haal en breng service
  • Onbeperkt vragen stellen
  • Tevens open na 18:00 uur
  • Ook bereikbaar in het weekend
  • Vaste contactpersoon
  • Persoonlijke begeleiding
  • Info aankoop eigen woning
  • Uitstel IB aanvragen
  • Maandelijks opzegbaar
  • Gratis overstappen
  • Aanvragen 4 maanden kort telefonisch uitstel IB zit ook in de prijs.
  • NB Langdurig uitstel op papier zit niet in de prijs inbegrepen.
  • Na elk kwartaal ontvangt u onze factuur, betaalt u die voor het volgende kwartaal dan zetten wij de werkzaamheden voort. Is er een betalingsachterstand dan hervatten wij het werk pas nadat de openstaande factuur van het voorgaande kwartaal voldaan is.
  • Bel 06-13936399. Een gratis kennismakingsgesprek duurt 30 minuten en er zijn geen kosten aan verbonden.

N.B. Het invoeren bij banken van de balans en winst- en verliesrekening in een door hen aangeboden SBR omgeving zit NIET in deze prijs. Dat kost u een minimum tarief van 200 euro excl. BTW. Uiteraard krijgt u wel jaarlijks de balans- en winst en verliesrekening op pdf.

N.B. Heet u inkomstenderving op basis van letselschade dan leveren wij de balans en de winst- en verliesrekening van de betreffende jaren bij uw advocaat aan. Die dient zelf een berekening van de letselschade te maken van de gederfde winst op jaarbasis. Of daarvoor ook een externe specialist letselschadeberekening in te huren.

https://www.youtube.com/watch?v=fDY9qKqAaTE

Pin It on Pinterest